divendres, 19 de maig del 2017

Entrevista voluntariat Ivan, Jordi i Damian

ENTREVISTA D'UN VIATGE PER VOLUNTARIAT

Hola bon dia Sonia hem vigut a fer-te una entrevista. Les persones que anem a fer-te l’entrevista som  l’Ivan, el Jordi i el Damian.

Ivan: Per què vas fer un viatge per voluntariat?

Sonia: Perquè quan era petita  vaig veure una pel·lícula i va ser un somni per a mi.

Jordi: Què opines sobre les ONG?

Sonia: Tinc una opinió positiva.

Damian: Què opines sobre anar a un altre país?

Sonia: Què està molt bé.

Ivan: Vas marxar amb alguna ONG?

Sonia: Sí, amb el comité Óscar Romero.

Jordi: Voldries fer algun projecte amb alguna ONG?

Sonia: Hi ha molts projectes avuí en dia.

Damian: Quin any vas fer el viatge de voluntariat?

Sonia: 2002, 2003, 2004 i 2005.

Ivan: Volies aprendre per canviar la teva societat?

Sonia: Jo aprenc cada dia.

Jordi: Quines persones vas coneixer? Segueixes tenint relació amb elles?

Sonia: Sí, vaig conèixer a moltes persones.

Ivan: Quina experiència vas tindre?

Sonia: Una experiència molt bona

Jordi: Vas marxar acompanyada o sola?

Sonia: Acompanyada i sola,  vaig anar amb un grup de gent.


Moltes gràcies Sonia adéu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada